Moški, njihovi centimetri in duracel zajčki

28.01.2010

Začelo se je s širokoustenjem, kako obvlada in kako je odličen. V fazi osvajanja mi je šepetal, da me bo s svojim debelim ponosom, ki bo popolnoma zapolnil moje votlinice, in posebno tehniko, ki naj bi jo obvladal samo on, popeljal v divje vrhunce. Vendar sem bila že od samega začetka skeptična. Njegov glas je izražal vse prej kot divjo strast. Enako je bilo glede mimike telesa. Preveč je bila mlahava, da bi nakazovala na divjo in vročo akcijo. Da ne omenjam še oči. Frekvence energije. In seveda vonja. Ki me je kljub sveže umitemu telesu odbijal. A ker sem bila v fazi preizkušanja svojih senzorjev (tudi tistih o oceni dimenzij), sem se odločila za akcijo.

Po nekaj uvodnih besedah je sledila kratka predigra, kar mi je popolnoma ustrezalo. V takšnih scenah, pa tudi sicer, mi je ljubša direktna akcija. Ki pa mora biti dobro izvedena. To zame, iz  ženskega vidika, pomeni, da morata biti vsaj prva dva vboda počasna. Z občutkom. Najprej zato, ker občutek, kako glavica počasi prodira v mehkobo votline, rajca. Potem pa tudi zato, da se votlinica pripravi na sprejemanje. Po tem je izvedba  seveda lahko poljubna in dinamična.

Direktno nabijanje že ob prvem vbodu pa bolj kot na divje predajanje strastem spominja na reklamnega duracel zajčka, ki ima samo en gumb. In to gumb za vklop/izklop.

In tudi v tem primeru je bilo tako. Besede so se izkazale samo za besede, Besedičenje okoli dimenzij pa je znova potrdilo dejstvo, da tisti, ki cm res imajo, o tem ne blebetajo, temveč ga rajši kar pokažejo, ko situacija ponudi priložnost. :)

Sprašujem se, zakaj moški tako radi pretiravajo glede velikosti svojega orodja. In zakaj se tako pogosto delajo, da so nekaj, kar niso? In da niso, kar pravzaprav so. V čem je smisel?

Mar jim ni jasno, da se s tem samo smešijo. Pa ne gre za centimetre. Niti za tehniko. Gre za iskrenost. Za sprejetje samega sebe. In realen pogled nase in vase. Biti tako visoko od tal, je pravzaprav zaskrbljujoče. Res je, da imamo ljudje  različne okuse, različne izkušnje, različne želje. In tudi ženske ocenjujemo na podlagi svojih meril, pravil in želja. Vendar določene stvari so pač fiksne.1 cm je pač 1 cm. Ni tako?

Se moški res ne zavedajo, da izpadejo smešno, če se bahajo, da imajo v hlačah 20 cm, ko ga pa pobližje “spoznaš”, pa ugotoviš, da tudi v najmogočnejšem stanju ne preseže 15? Ali moški res mislijo, da ženske nimamo “augenmasa”? Še bolj pa, ali res mislijo, da nimamo občutka?  Lahko bi vedeli, da so usta najboljši meter. Vsaka ve, koliko centimetrskega (v dolžino in obseg) spravi noter in do kam. Ni tako?

Pa znova ponavljam. Ne gre se za centimetre. Sprejemljiv je tako 10  (in manj) kot 20 (in več) centimetrski. Tako tanjši kot debelejši. Važno je le, da je čist. In to je edini kriterij, ki šteje. Vsaj pri meni.

Kar se tiče pa tehnike, ne rabi biti boljša od moje najbolj idealistične podobe ljubljenja. Važno je le, da je sproščena. In nežna. Z občutkom. Seveda je včasih na začetku tudi nekaj treme. Tudi rahla nerodnost je čisto sprejemljiva in prisrčna. Sploh, če so vmes čustva, smo na začetku lahko tudi malo nerodni. :) A to je samo še pika na i pri rajcanju in občutku zaželenosti.

Smešno pa je (vsaj meni), da se nekdo baha, kako obvlada, potem pa se izkaže, da z leti prakse ni osvojil niti osnovnih “prijemov” zadovoljevanja.  Ter da je največ, kar premore, tehnika duracel zajčka. Pri takšnih se vedno vprašam, ali živijo v takšni zablodi, ali imajo probleme z ocenjevanjem realnosti in sebe, ali pa s pretvarjanjem želijo žensko zavesti v prepričanje, kako so odlični. Je možen še kak drug razlog?

Kot kažejo primeri, to počnejo predvsem tisti, ki se sami sebi (vsaj na nek način) ne zdijo dovolj dobri. Pa ne samo na seksualnem področju. Temveč tudi na drugih. Prazno bahaštvo jim verjetno daje občutek lažne samozavesti.

Seveda pa je cel šment, kadar so spregledani. Ampak samo spregledani. Brez oponašanja, da so lagali. Takrat se uprejo z vsemi štirimi. In četudi priznajo, da so pretiravali, znajo strupeno ugrizniti. Zaradi prizadetega ega verjetno.

Zato se sprašujem, kaj jim reči? Če sploh kaj. Je smiselno povedati svoja opažanja in jim podreti hišico iz kart? Ali jih je bolje pustiti pri miru in jim dovoliti, da se počutijo superiorne vsaj v svojem svetu sanj?

Na nek način je verjetno najboljše, da se ne praskamo, kjer nas ne srbi. Sprejemo, če nam je dovolj zanimivo za sprejeti. Sicer pa odidemo naprej in si poiščemo druge ljudi in druge izkušnje. Po drugi strani pa problem nastane predvsem takrat, ko nas zaradi našega opažanja pičijo. Četudi jim nič ne rečemo. Kaj pa takrat? Kako naj se branimo? Z žalitvami in metanjem pod nos nikakor ne. Še najbolje je, da se vljudno postavimo zase in odidemo. Stran. Tja, kjer se bomo počutili dobro. Ni tako?

vir neznan

Foto: vir neznan

  • Share/Bookmark

V kategoriji ona-on, sex, tisto moje novo, življenje Tagi: , , ,

 

74 komentarjev Dodaj komentar

  • 1. Pris  |  28.01.2010 ob 17:57

    Pris

    Super zapis! :D

  • 2. P.J.  |  28.01.2010 ob 21:02

    P.J.

    To s centimetri se mi zdi pa bolj stvar modernega časa. Dokaz za to najdemo že v npr. grških kipih, ki so pogosto upodobitve moškega telesa in … tem so genitalije kar nekako pomanjšane.

    Glede samega akta pa… Ko med partnerjema teče odkrita (lahko tudi oz. predvsem neverbalna) komunikacija o tem, kaj si želita je užitek neizogiben.

    P.S.: Zanimivo je nekoga vprašati, kako bi doživel odnos s slepo žensko. ;-)

  • 3. NordStar  |  28.01.2010 ob 21:19

    Po brodolomu se pa prileže en fuk, sam kaj ko zmeraj nekdo “zajebe”. Mislim, da bi ga morala fentat.

  • 4. Don Marko M  |  28.01.2010 ob 21:20

    iskreno – merim v decimetrih….ženske lažje preračunavajo tako… ;) :)

  • 5. nish  |  28.01.2010 ob 21:58

    Jaooo…kako sploh lahko greš z nekom, ki nabija kolk dolgega ima in kako obvlada…firbc, če to res drži? /10 cm ali manj? khmmmmm….mhm, ne prodajat bučk. ;)

  • 6. amirator  |  28.01.2010 ob 22:35

    pritožba je sicer upravičena,vendar blago,ki se kupi je terba preveriti.Posle jj……..ni pritožbe.kaj pa če bi tale rekel,ja ta je pa takih dimenzij,da ne pridem niti do belih jeter.je pač tako,pritožbe ni.

  • 7. mumbly  |  28.01.2010 ob 22:36

    Sedita dva starčka v parku in gledata mimoidoče. Pa pravi eden. Se ti spomniš Puklove Dore, mater kaj je bila ta dobra v postelji, kaj sem ji delal, je vreščala, aj aj jaj. Ja pa Fištrove Marije se spomniš. Kaj sem delal z njo, ej, pa to svet ni videl. Ma kakšni porniči pa tist, tist ni nič. Ko je mojga vidla, revca ni vedla al ga bo sploh lahko celga dobila. Ja, pa tista, tista Maruša, ja, tista ga je stalno po zobeh vrtela, ni in ni nehala, tako ji je bilo to všeč. In je bila nekaj časa tišina, pa se ta drugi oglasi. Posluš ti mene, al se še nisi naveličal kar naprej hvalit s tistim kar je bilo. Itak se pa izmišljuješ, ker sem jaz z vsemi tvojimi govoril, pa je vsaka drugače povedala, kakor mi ti kar naprej govoriš. Prva je vreščala od jeze, ker si jo naplahtov, kakšen manijak da si, druga je gruntala, kam je zginu tisti, ki si ji ga obljubil in tretja, si ga je rajši v usta dala, k za drugam itak ni bil. :)

  • 8. L.K.  |  28.01.2010 ob 22:43

    Sicer bi se strinjal da je tak tip res “pomilovanja” vreden, ampak po drugi strani pa… Konec koncev je le dobil kar je hotel in iz mojega stališča izpadeš sama ubistvu “lahka”, naivna ali pač karkoli že, da si kljub tvoji “ženski intuiciji” razprla noge…

    Naj te vprašam, si mu po končanem opravilu vsaj postavila ego na pravo mesto ali te ni bilo dovolj v hlačah?

    ps: iz napisanega pač sklepam, kot da je to bil neki nezannec v nekem lokalu.

    Funny how things work.

  • 9. maty  |  28.01.2010 ob 22:43

    Nekaj mi ni pri vsem tem jasno. Očitno tovrstne tehnike nakladaštva palijo, sicer se jih niti najbolj debilni tipi ne bi posluževali. Po eni strani vso čast tipu. Očitno je pri tebi zadel na prave strune. Dobil je kar je hotel. Namočil je kurac, zacahnal še eno črtico na pasu… Dejstvo, da si bila ti razočarana se ga ne tiče. Najverjetneje je bil tudi on precej emocionalno prazen. Kar mi ni jasno je tole: kljub neki intelektualni in emocionalni globini, ki jo zgornji tekst iskazuje je sam dogodek o katerem se piše plehek in površen. Kratek povzetek zgornjega bi bil: Nek tip ti je nakladal in ti si mu dala. Je bil vsaj lep?

  • 10. brane  |  28.01.2010 ob 23:10

    He he he

  • 11. i.d.  |  28.01.2010 ob 23:17

    pošteno napisano. kaj pa, ko se ne hvali? ga spodbujaš, usmerjaš?

  • 12. Plujem  |  28.01.2010 ob 23:46

    Plujem

    Pris – Hvala. :)

  • 13. Plujem  |  28.01.2010 ob 23:52

    Plujem

    P.J. – In prav so imeli, da je mednožje pomanjšano, ker res ni najbolj bistveno. Čeprav…kdo ve, če je bil to resnični vzrok za to. Kakorkoli – da, se strinjam. To je zaradi novodobnosti. Ko ljudje želijo biti podobni tistim, ki jih prikazujejo mediji. Ravno zadnjič sem gledala posnetek, kako je italijanska novinarka “pošlatala” mednožje Beckhama in ga potem vprašala, če so mu na fotografiji za spodnje perilo dali noter “vato”. :) Zdi semi, da tako kot ženske želijo imeti linije, videne na manekenkah, tako nekateri moški stremijo k temu, da bi delovali kot takšni lover boyji. Pa nikakor ne le tipe ala Beckham.

  • 14. Plujem  |  28.01.2010 ob 23:54

    Plujem

    NordStar – To je že precej stara zgodba. Tako da ni brodolom nič povezan s tem. :) Se pa strinjam. Po brodolomu paše tako faf kot fuk.

  • 15. ametist  |  28.01.2010 ob 23:56

    Resnično nisem prebral zapisa čeravno sem ga mislil. Vaši komentarji dragi moji blogerji so tako imenitni, da mi popestrijo večer in grem spati z smejočimi usti. Upam, da bo še jutri kaj novega napisanega pod mojim modrovanjem. Resnično ste super z svojo iskrivostjo, ugotovitvami in izkrenostjo.

  • 16. Plujem  |  28.01.2010 ob 23:59

    Plujem

    Marko – A, da je tko? :)

  • 17. Plujem  |  29.01.2010 ob 00:01

    Plujem

    Nish – Prav res je bil firbec. Glede tega, kok moji senzorji delujejo. :) Bila pač v taki fazi. :) Da. Imela tudi kakšnega z deset (in manj). In je blo čist fajn.

  • 18. Plujem  |  29.01.2010 ob 00:02

    Plujem

    amirator – Se strinjam. :) Nimaš se komu žalit po…ampak vseeno se sprašujem, v čem moški vidijo smisel zavajanja. :) Saj se pa vse že vidi od daleč. :)

  • 19. Plujem  |  29.01.2010 ob 00:06

    Plujem

    mumbly – Uf. Ta je pa kar kruta, a vseeno malce hecna…sicer so pa take hvale pogoste. :) Ko sem še delala s starostniki, mi je eden redno razlagal svoje avanture. To jih verjetno dela mlade. Oziroma jima daje prijetne spomine. :) Nisem pa nikoli hotela vedeti, koliko od tega je bilo res. :)

  • 20. Plujem  |  29.01.2010 ob 00:17

    Plujem

    L.K. – Si se morda vprašal, da sem jaz dobila tisto, kar sem želela? Sploh sem pa zapisala, zakaj sem bila za akcijo. Senzorji se pač štelajo z različnimi probami. :) Kot sem že zapisala, je to precej stara zgodba, tako da so ti senzorji sedaj že dobro naštelani. :) Če je to zate naivno, prav. :) Vsak ima pač svoj pogled. :) Z mojega vidika ni bilo. Sem vedela, “po kaj” sem šla. In verjetno tudi on. Ljudje imamo pač različne faze svojega življenja.

    Ne. Nisem mu povedala. Ni se mi zdelo, da imam pravico, da mu razbijem hišico iz kart. Mu pa tudi nisem govorila, kako je odličen. Predala sem se trenutku in vzela tisto, kar mi je ustrezalo. Verjetno je bilo z njim enako. Za te stvari sta namreč vedno potrebna dva.

    In ne. Ni bil neznanec iz lokala. Pravzaprav nisem še nikoli bila z neznacem iz lokala. Je bil znanec.

  • 21. Plujem  |  29.01.2010 ob 00:32

    Plujem

    maty – Glede paljenja je odvisno, iz katere smeri gledaš. Jaz z njim nisem šla, ker bi padla na njegovo besedičenje. Z njim sem šla zaradi preizkušanja. Saj sem napisala. Tudi v zapisu.

    Zanimivo, kako ste ravno moški ravno to spregledali. Hehe. :)

    Sicer pa, ja. Oba sva dobila dodatno izkušnjo in nekaj užitkov. :)

    In, ja. Seveda je dogodek plehek in površen. Saj je šlo za avanturo. :) Ni bilo čustev. Ni bilo želje po tem, da bi trajalo. Z nobene strani, da ne bo kakih pomot. Tako da tudi razočaranja ni bilo. Je pa res, da nisem razumela, zakaj se moški ne zmorejo videti v realni sliki.

    Če je bil lep? Vprašanje je sicer plehko, ampak, če si že vprašal… Seveda je imel značilnosti, ki so me privlačile, sicer ga ne bi izbrala. :)

  • 22. Plujem  |  29.01.2010 ob 00:33

    Plujem

    brane – Lepo, da te je nasmejalo. :)

  • 23. Plujem  |  29.01.2010 ob 00:39

    Plujem

    i.d. – Pravzaprav je zaželeno obojestransko usmerjanje. In to v tista dejanja, ki še posebej rajcajo. Obožujem moške, ki so skromni, hkrati pa po uvodnih nežnih dotikih pokažejo, da so perverzno strastni. In da. Tudi pohvalim. Ampak samo, če to resnično tudi mislim.

  • 24. Plujem  |  29.01.2010 ob 00:41

    Plujem

    ametist – No. Evo. To je pa odlično slišat. :) Smeh je pol zdravja. :) Sex je pa druga polovica. :) Kar modruj še kaj. :)

  • 25. nish  |  29.01.2010 ob 00:47

    A veš kaj mi je bilo vedno hecno…kako ženske težko priznajo, da so se nasrale….še enkrat…ne mi bučk prodajat…preizkušanje? Ja seveda….. /če je že tako oddaljen ta dogodek, ga danes vidiš s popolnoma drugačnimi očmi…takrat pa…krava, koza, ovca…le zakaj sem mu nasedla?/ Kratki in tanki? Ja….zelo veliko žensk poznam, ki so jim taki kulski… /In nisi dobila tistega kar si želela oz. po kar si šla(mislm, smejem se na glas)….norega seksa z obdarjenim, divjim jahačem./

    Lepo te prosim, kdo ni razočaran, če gre zavestno v seks, dobi pa nič?

    Plujem, neh ga biksat. :D

  • 26. Plujem  |  29.01.2010 ob 01:08

    Plujem

    Nish – Tvoji komentarji mi vedno dajo za tuhtat. :) Tudi tokrat sem še enkrat razmislila, kako mi je bilo takrat. In tudi, kako mi je sedaj. In ugotovila enako. V tem primeru je akcija bila zaradi preizkusa. Nisem nasedla njegovim besedam. Pravzaprav me besede nikoli ne prepričajo. Da izberem in se prepustim akciji, me prepričajo druge stvari. Se mi je pa seveda že zgodilo, da sem komu nasedla. Ampak nasedla na njegova dejanja. Zaradi tistih reči se še danes počutim kuro. Ampak kaj češ. Tudi takšne izkušnje morajo biti. In ni mi težko priznati. Iz tega se namreč učimo.

    Kar se tiče tičev, pa sem imela priložnost okusit različne. Od manj kot deset do več kot dvajset. Zaključim lahko, da dolžina nikakor ne da kvalitete.

    Slab sex? Če je to občasno in so vzroki poznani, potem je sprejemljivo. Če pa to postane rutinsko, potem je treba v menjavo. Izvajanja ali partnerja (pa s tem ne mislim na varanje). Sex je pač pomebni del dobre veze. :)

  • 27. Črnc  |  29.01.2010 ob 01:51

    Črnega 25 cm tiča si že mela not?

  • 28. mile  |  29.01.2010 ob 01:58

    Uh,draga moja, zelo komplicirano.Praviš,besede te nikoli ne prepričajo…hja, njegov vonj ti tudi ni bil po godu, mimika telesa je bila mlahava, oči sumljive,pa še sigurna si bila, da je dodal najmanj 5 centimetrov…skratka, že v startu ti je bilo vse jasno,krivico pa sedaj vališ izključno na duracel zajčka.Kaj pa če je bilo takole: namenoma je pretiraval pri dolžini orodja,namenoma je malo smrdel,namenoma se ni preveč trudil….in ko si z njim zlezla med rjuhe,si je mislil….če me je vzela takšnega,si dobrega fuka niti ne zasluži. Veliko veselja pri bodočem preizkušanju….M

  • 29. buba švabe  |  29.01.2010 ob 07:08

    buba švabe

    Ok, 20cm+ mi je še jasno, ampak manj kot 10?!? A si ziher?

  • 30. Robert  |  29.01.2010 ob 08:12

    Vse kar si napisala drži. Pa vendar, zadnjič se je eni pri meni odlepil umetni noht ! Prov nagravžn !

  • 31. janez  |  29.01.2010 ob 08:41

    Men se pa zdi da v tejle zgodbici ni vse cisto res. Da tudi tale babnca naklada in se hvali, kako izkusena je. Po moje ga še ni dobr vidla v zivljenju, kaj šele, da je sprobala toliko tehnik, dolzin in debelin.

  • 32. janez  |  29.01.2010 ob 08:42

    Ne vem, kdo se tukaj bolj širokousti.

  • 33. ruševec  |  29.01.2010 ob 08:47

    Jah, bahanje očitno deluje. Izgleda, da se moram še sam malo pobahati. Vsaj v fazi poskušanja. Gre za iskrenost, brez se.

  • 34. Damian  |  29.01.2010 ob 08:56

    jaz se nisem nikoli hvalil, da imam dolgega,debelega, itd. Ker ni. Ni nadpovprečno dolg, ni nadpovprečno debel, ni nič od tega…

    Ampak,….je pa tako luštkan…..tako luštkan…..:-)

  • 35. NoMercy  |  29.01.2010 ob 09:56

    kongratuliram – zapis, ki me je razveselil in me razorožil ciničnosti :) MKOW & twelve points :P

  • 36. Plujem  |  29.01.2010 ob 11:23

    Plujem

    Črnc – Ne.

  • 37. Plujem  |  29.01.2010 ob 11:27

    Plujem

    Mile – Meni se zdi popolnoma preprosto. Na nekem področju sva si sedla, na nekem pač ne. Če bi si na vseh, bi se zgodba odvila drugače. Hvala za želje za naprej. :) Verjemi, da sem se s to izkušnjo marsikaj naučila o svojih senzorjih. :)

  • 38. Plujem  |  29.01.2010 ob 11:29

    Plujem

    buba švabe – Da. Tudi takšni so. In če so čisti, so fajni. Mati narava pač da, kar da. Glede centimetrov mislim. Kdo smo ženske, da bi si jemale pravico soditi nekaj, kar se ne da spremeniti. (No, se da, z nekimi operacijami, ki pa tiča samo popačijo, vsaj kot sem videla na posnetkih.)

  • 39. Plujem  |  29.01.2010 ob 11:32

    Plujem

    Robert – Uf. To bi se meni tudi gravžalo. Sploh, če bi ga kasneje najdla. :) Še dobro, da imam svoje, naravne. :) Čeprav mi je enkrat eden razlagal, da je našel umetne trepalnice v postelji. :)

  • 40. Plujem  |  29.01.2010 ob 11:35

    Plujem

    Janez – Ne bom se spuščala s tabo v debato, koliko sem jih videla/imela ter koliko in kakšne izkušnje imam. Jaz zase vem. Tisti, ki so z mano bili, so, ali bodo, pa tudi. In to je vse, kar mi je pomembno. :)

    Ne vem sicer, kje v besedilu si našel hvaljenje. Ampak res je, da imajo vsake oči svojega malarja. :) Sploh, če besede zadanejo tja, kjer boli. A ne? :)

  • 41. Plujem  |  29.01.2010 ob 11:37

    Plujem

    ruševec – No. Če je akcija, še ne pomeni, da je bahanje delovalo. :) Mogoče so le interesi na drugi strani takšni, da si želijo akcije. :)

    Hvala za slovnično opazko, bom popravila.

  • 42. Plujem  |  29.01.2010 ob 11:38

    Plujem

    Damian – Veš, ženske obožujemo tipe, ki imajo svojega korenjaka radi takšnega, kot je. :)

  • 43. Plujem  |  29.01.2010 ob 11:39

    Plujem

    NoMercy – Hvala. :) Tole pa je pohvala. :) Kaj pa pomeni MKOW?

  • 44. Mojca  |  29.01.2010 ob 12:01

    važna je čistoča ja

  • 45. katarina  |  29.01.2010 ob 12:51

    pri meni je sicer pomembna dolžina iz čisto fizičnih razlogov, sicer pa se v celoti strinjam s postom. čestitam. :) )))

  • 46. realni sektor  |  29.01.2010 ob 14:20

    ja pa kaj se tok matrate.. kolk je velik !! kolk ni velik.. je ena pametna rekla…. da se un s tavelikim glih tko nafuka , kokr un s tamalim .. to je bistvo..ostalo so nijanse..

  • 47. Bob8  |  29.01.2010 ob 15:31

    Ja pri teh stvareh skupaj sta ponavadi ženska in moški v neke vrste ljubezenskem transu in definitivno se da ta trans izkoristiti za enormno povečanje moškega orodja iz običajnih 15 cm krepko preko 20 cm. Pa tudi fino se mi zdi, da se ženska zaveda svojega magičnega vpliva na krepitev zdravja moškega korenjaka. Taprav moški pa tudi brez težav pri partnerki opravlja vlogo neke vrste lepotnega kirurga (saj se ve kaj mislim), aja pa da ne pozabim na tisto čudovito čarobno paličico pri ženski, ki jo je tudi potrebno povečati in ustrezno senzibilizirati… vse za maksimalne užitke. Da ne bom preveč dolg,,, danes je petek in izkoristite ga za kožni metek.

  • 48. lordwales  |  29.01.2010 ob 16:55

    Dobra literarna zgodba, vredna pošiljanja na razne moške revije itd.

    Če se pa vrnemo v realno življenje, o vseh teh zadevah ne razmišljam kaj preveč, bolj se predamo trenutnemu razpoloženju, in zlahka ugotovimo da se zaračenega kruha največ poje.

    Tehnika gor ali dol, vsaka reče da bo smao prijateljsvo, vsaj na začetku, ko pa zavore odbremzajo takrat obleka pade. Zgodi se spontano – medtem ko je tvoje pisanje literana nadgradnja.

    Še tako vrhunski ljubimci po tistih maksimalno 15 minutah če odštejemo na široko razpeto predigro -ki pa se med partnerjema dogaja tudi če en sexsata saj sta praktično razen v službi cel dan skupaj je sex dokaj dolgočasna zadeva.

    Ker če ni ljubezenske podlage in medsebojnega zaupanja zveza hitro potone. Zato nikar o centrimetrih, parametrih in kako te bom dol dal. Vsaj slednje je pri ljubezni po defoltu.

    In predvsem pri sexu ni nič novega.

  • 49. NoMercy  |  29.01.2010 ob 18:43

    My Kind Of Women :) :P po domače: bejba, ki bi se je jaz lotil vsaj za na drink povabit – pa če mi nikoli ne rata za njene hlačke priti :)

  • 50. Črnc  |  29.01.2010 ob 19:03

    Pa bi ga rada mela not?

  • 51. NoMercy  |  29.01.2010 ob 20:12

    @50 Črnc: zakaj ga pa ponujaš drugim – sam si ga sebi vtakni :)

  • 52. Plujem  |  29.01.2010 ob 20:23

    Plujem

    Mojca – Točno tako, ja. Čistoča je najpomembnejša.

  • 53. Plujem  |  29.01.2010 ob 20:27

    Plujem

    katarina – Če veš kaj in zakaj, je super. :) Hvala za čestitke. :)

  • 54. Plujem  |  29.01.2010 ob 20:28

    Plujem

    realni sektor – Popolnoma se strinjam. Z vsakim se lahko dobr pofukaš. Samo, če se hočeš. :)

  • 55. Plujem  |  29.01.2010 ob 20:31

    Plujem

    Bob8 – Čudovito poetično si tole napisal. Povzela pa bi: ljubeč in strasten sex zdravi in lepša. :)

  • 56. Plujem  |  29.01.2010 ob 20:36

    Plujem

    Lordwales – Hvala sicer za idejo, vendar ne bom pošiljala v moške revije. Sploh pa mislim, da tistih bralec take reči ne bi prepričale. :) Seveda, če govoriš o postu moški, njihovi centimetri in duralec zajčki. Ali si z zgodbo mislil Prvič in znova?

    Kar se sexa tiče. Ne vem, kakšnega si ti navajen, vendar meni se sex res ne zdi dolgočasen. In tudi stalno lahko kaj novega počneš. Morebiti bi moral razmisliti o izvajanju in metode malce posodobiti. Če druga ne vsaj v kakšno online sex trgovino poglej, da boš videl vsaj del idej, ki z raznimi variacijami omogočajo stalno prestro akcijo. :)

    Se pa strinjam, da je sex najboljši takrat, ko je podlaga ljubezen.

  • 57. Plujem  |  29.01.2010 ob 20:39

    Plujem

    NoMercy – :D Zanimivo to slišati od tebe. :) Se sprašujem, če je le “preizkus”. :)

  • 58. Plujem  |  29.01.2010 ob 20:40

    Plujem

    Črnc – Je to mišljeno kot povabilo?

  • 59. NoMercy  |  29.01.2010 ob 20:41

    huh … OK, naj bo — je več, je ponudba :) pričakuj pa … bog se naju usmili — a se javim na mail :)

  • 60. Plujem  |  29.01.2010 ob 20:43

    Plujem

    NoMercy – :) :) Kaj pa bi lahko takega pričakovala, da samega boga vpletaš v to? :)

  • 61. NoMercy  |  29.01.2010 ob 21:01

    odpuščanje grehov?? (božji glas) sine: odpuščam jim – res ne vedo kaj delajo??

    ne želi si drugega moža/žene ??

    obstoji pa izhod v sili: Bog odpušča grehe, ne pa neumnosti :)

  • 62. Plujem  |  29.01.2010 ob 21:14

    Plujem

    NoMercy – Zdej sem se pa nasmejala. :) Hehe. :) Pa saj veš, da si sami postavljamo meje za”grehe” in “neumnosti”. :)

  • 63. Bob8  |  30.01.2010 ob 23:44

    Erotika, sex in deloma ljubezen so v našem svetu postali že kar dobro tržno blago, ki prinaša kar lepe profite. Ljubezen je pa tudi poleg boga glavni religiozni artikel. Zdaj pa najpomembnejše: elementarna oblika ljubezni je otroški občutek imeti rad… ta občutek je treba vsak dan prebujat. Edina stvar do katere se zaenkrat še nismo sposobni dokopat, da bi jo tržili je sreča, to pa najbrž ravno zaradi njene nepredvidljive narave, pa še nekje globoko v pravljičnem svetu se skriva.

    Plujem– Čista sreča izvira iz srečanja dveh oseb in verjetno te osebe še nisi srečala. Boš pa zato v prihodnje malo več popotovala po čudovitem pravljičnem svetu brezčasja kjer te bo tvoj srčni princ našel tako kot svojo princesko čisto srečo…..

    ps.: vedno nosi v sebi prebujen občutek imeti rada

  • 64. Plujem  |  31.01.2010 ob 11:43

    Plujem

    Bob8 – Res ga še nisem srečala. In prav želim si že, da bi počasi prišel na obzorje. Si bom zapomnila tvoje besede. Ker so res osnovne za srečo. Imeti rad. Sebe in druge.

  • 65. lordwales  |  31.01.2010 ob 20:23

    Toliko nakdlanaja o sexsu, rese mi ne d aveč na to temo. Če se imata dva rada – pač to počneta. Verjamem pa d apsianje o sexsu hudo dvigne branost. Kot psianje o politiki. To sva zgleeda 2 fetiša naše Slovenije – in prav težko gledam tabloide tipa gola na šanku.

    Sex je pomemben, a iz povprečnosti nas ne potegne, prej trdo delo za kariero. In verjami mi, da sem na trnovi satirično – humoristično – novinarski poti uspešen, predsvem zato ker trdo tipkam in sem javna osebnost.

    Pa zakaj bi se skrival?

  • 66. Plujem  |  31.01.2010 ob 20:55

    Plujem

    Lordwales – Predlagam, da še enkrat prebereš moj odgovor pod št. 56. Ker tam res ni bilo govora o delovni uspešnosti. Da si javna osebnost, si pa že tolikokrat povedal, da je nemogoče pozabiti. Bi pa tukaj dodala, da zdrava mera samokritičnosti ustvarja kvalitetnejše ljudi. Saj verjetno poznaš tisto: VAJA DELA MOJSTRA, MOJSTER PA VAJE. :) Pa naj bo to pri sexu, ali pa kje drugje. :)

  • 67. lordwales  |  1.02.2010 ob 12:22

    Vaja že dela mojstra, draga Plujem – toda nekako povzdigovati ta sex v orgazmičen višave nekako mi ne deluje najbolje.

    Nikoli nisem trdil, da nisem pisal o erotiki in razmišljal o sexsu, toda naasevtov raznih spin doktorjev sem že pošteno sit. Zase trdim, da sem kvaliteten, o svojih ljubezenskih zadevah pa javno ne razlagam.

    Trenutno me bolj kot sex skrbi cena najcenejšega laserskega tiskalnika, ker me počasnost starega ink jeta že pošteno skrbi, perdvsem pa ne mislim palčevati 100 €vrov za originalni toner za obstoječega.

    Sicer pa ti predlagam kakšen dolg sprehod z tvojim ljubimcem. sex zgodbice pa me nekako ne zanimajo več.

  • 68. Plujem  |  1.02.2010 ob 21:14

    Plujem

    Lordwales – Saj ni nihče rekel, da jih moraš brati. Še manj pa, da se moraš s tem sploh ukvarjati. :) Se zahvaljujem za nasvet. Ampak ljubimca imaš običajno zato, da si privoščiš užitke. :) Seveda jih lahko združiš tudi s sprehodom. :)

  • 69. lordwales  |  1.02.2010 ob 21:54

    Hvala za komentar! Kaj počneš z ljubimcem je jasno, tudi tistim z slabšo dioptrijo. Sprehod sede.

    In predvsem, zakaj bi kupil še en pregrešno drag laserski tiskalnik ali še dražji toner. Greš v Merkatorjev hiper, oddelek tehnika in brez težav najdeš kompatibilno kartušo za muzejski ink jet.

    In predvsem privarčuješ

  • 70. Plujem  |  2.02.2010 ob 20:14

    Plujem

    Lordwales – In kaj ima tiskalnik s centimetri?

  • 71. Miha  |  2.01.2011 ob 13:50

    Čudi me, da se temu tipu čudiš. Očitno se mu je ta tehnika zapeljevanja že nekajkrat obnesla. Nenazadnje tudi pri tebi. Ali so centimetri pravi ali ne je čisto nepomembno. Dejstvo je , da tipu očitno uspeva na ta način dekleta spravljat v posteljo. Bolj se čudim puncam, ki gredo seksat z njim na podlagi njegove reklame. He he. A so res toliko ……………..?

  • 72. Plujem  |  2.01.2011 ob 14:28

    Plujem

    Miha – Če bi dobro prebral, bi dobil odgovore na vsa zastavljena vprašanja. :) Sploh glede razloga, zakaj sem šla z njim. :)

  • 73. niko  |  2.01.2011 ob 15:45

    No ja: bi rekel, da gre predvsem za to, da znaš uporabiti, kar imaš.

  • 74. Plujem  |  2.01.2011 ob 15:55

    Plujem

    Niko – Odličen odgovor. :)

Komentiraj

potrebno

potrebno ne bo objavljen

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

Dovoljeni so naslednji HTML ukazi:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trackback na to objavo  |  Prijavi se na RSS komentarjev


 

Januar 2010
P T S Č P S N
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kategorije

od 06.02.2010

tumblr visitor stats