Ali ženske res stanemo?

22.12.2009

Vse prevečkrat slišim, da ženske moške stanemo. Eni pravijo, da morajo najprej zaslužiti dovolj denarja, da bodo žensko lahko preživljali, oz. si jo sploh privoščili. Spet drugje pravijo, da ženski nikoli ne smeš zaupati PIN kode, ker te bo oskubila. Potem tretji trdijo, da morajo ženski poleg oblačil, obutve, nakita in kozmetike, plačevati še potovanja in podobne reči. Četrti varčujejo za nakup večjega/boljšega/hitrejšega avtomobila, saj naj bi bili brez njega neopazni.  Peti pa zaradi nižjih mesečnih dohodkov “sprejmejo”, da bodo s strani ženske zaradi tega zasmehovani. Na srečo so tukaj še šesti. To so tisti, ki vedo, da se ljubezni z denarjem ne da kupiti. Zato ženske, ki pričakujejo vzdrževanje, lepo odslovijo in si poiščejo takšne, ki jih zanima vse prej kot to, kako bodo zapravljale denarce svojega izbranca.

Seveda v zgornje primere ne sodijo situacije, kjer eden izmed partnerjev izgubi službo in se potem skozi mesec prebijata samo z eno plačo. Niti tisti, ki z drobnimi pozornostmi presenečajo partnerja skozi celotno leto.

V zgornji opis sodijo tisti, ki vidijo smisel iskanja partnerja v materialnih dobrinah. Ne glede na spol. Tako ženske, ki si s tem želijo zagotoviti neko kvazi (materialno) varnost. Kot moški, ki menijo, da brez materialnega penisa ne bodo mogli dobiti dobre žen(sk)e. Katere dobrota se seveda meri v playbojevih dimenzijah.

Razlogi takšnega izbora segajo v lastno plitkost in prepričanje. Še bolj pa v nezavedanje bistva razmerja. Lahko pa jih iščemo tudi v obupu. Obupu nad vsemi in vsem. Predvsem pa nad ljubeznijo. Tisti najbolj prizadeti se lahko sčasoma odločijo, da bodo živeli predvsem mehansko. V tem primeru materialno. Z vseh vidikov. Ne glede na spol. Rezultati takšne veze pa se pokažejo čez leta. Ko srečno živita drug mimo drugega. Obdana z denarjem. In iskanjem nadomestkov. Kupljenih, največkrat.

Kar se pa spola tiče, se pa v večini pritožujejo moški. Da naj bi bili oni v večini izkoriščeni. S strani žensk, seveda. Pri tem pa pozabijo na dve pomembni dejstvi. Najprej, da je na začetku izbira v domeni obeh. Ne glede na to, da naj bi za glavno odločitev veljalo, da izbirajo ženske. Nato pa na golo dejstvo, da smo vsi izkoriščeni ravno toliko, kot drugim dovolimo, da nas izkoristijo. Pa ne samo materialno. Tudi na drugih področjih. Ampak to je že preveč kruta resnica. Ker  si moramo v tem primeru že pogledati v oči. Samemu sebi. Zato je boljše metanje peska v oči. Pa prelaganje krivde na druge. Manj boli. Pa še pritoževanje je (za njih) v večini zabavno. Sploh v moški družbi.

Pa nikakor nisem na strani tistih žensk, ki izžemajo moške. Niti na strani tistih moških, ki jih izžamejo. Sem čisto na svoji strani. S svojimi prihodki. S svojimi materialnimi dobrinami, ki si jih kupim sama. In že od nekdaj je bilo tako. Tudi v vezah. In s tem sem srečna in zadovolj(e)na.

Tudi postavljanje ultimatov v smislu “Danes ti dam, če mi jutri neki kupiš.”  mi je tuje. Vem pa, da se to še prepogosto dogaja. In se še vedno bo. In tudi ta post ni namenjen  takšnim ženskam, da  bi se zavedle bistva in se spreobrnile. :D Čeprav so nekatere zgodbe, ki so mi jih pripovedovali različni ljudje, prav grozljive. Nekatere poleg omenjenega nakupovanja in razvajanja na dopustih vključujejo tudi tatvine in goljufije. Zato si ne delam utvar o spremembah. Pravzaprav se jih večina niti ne bi želela spreobrniti. Nekatere so na to, da zmorejo  moške zasukati okoli prsta, celo ponosne. :) In na nek način so tudi lahko. Sploh, ker se nekateri (tovrstni) moški radi bahajo, kako so pametnejši od večine. :)

Ta post je zato v prvi vrsti namenjen moškim. In to tistim, ki se pritožujejo, da ženske stanemo. Ne tistim, ki si z materialom delajo svoj drugi “ponos” ter pri tem uživajo.

Ker, “dragi moški”, ženske vas stanejo točno toliko, kolikor ste za njih pripravljeni plačati. :D Na takšen, ali drugačen način. Zato si namesto pritoževanja rajši poglejte v oči. Samemu sebi. Izbira (ženske)  je res samo vaša.  :D

vir neznan

foto: vir neznan

  • Share/Bookmark

V kategoriji dnevnice, ona-on, tisto moje novo, življenje Tagi: , , ,

 

84 komentarjev Dodaj komentar

  • 1. Don Marko M  |  22.12.2009 ob 22:37

    čeprav mi prvo mesto pomeni vse, se bom tokrat zadovoljil s šestim, ker je isto kot prvo… :) …..se pa strinjam z večino zapisanega….le dopolnil bom tvojo sklepno misel…..manj kot je ženska vredna, več moški zanjo plača…..ne glede na obliko plačila…..

  • 2. Plujem  |  22.12.2009 ob 22:47

    Plujem

    Marko – Ja. Šesto je tokrat najslajše. :D Pravzaprav imaš prav. Je pa tiste plačnike seveda važen ovoj. :) Navsezadnje tudi v cvetličarni lahko za zavijanje plačaš več, kot plačaš za darilo, ki ga neseš zavit. :)

  • 3. Mare  |  22.12.2009 ob 22:50

    Kapo dol, odlično napisano. Besedilo vredno razmisleka :)

  • 4. Plujem  |  22.12.2009 ob 22:55

    Plujem

    Mare – hvala. :)

  • 5. ametist  |  22.12.2009 ob 22:57

    To vam bo razložil oni humorist, ki trdi, da so ženske kakor avto, veliko stanejo, brez njih pa ne moreš.

  • 6. Plujem  |  22.12.2009 ob 23:07

    Plujem

    ametist – Kakor za koga.

  • 7. tanja  |  22.12.2009 ob 23:25

    KAKO STE PAMETNI!!! JAZ POZNAM KAR NEKAJ MOŠKIH, KI ŽIVIJO NA RAČUN ŽENSK.SO DOMA KO JE ŽENA V SLUŽBI IN KO ŽENA PRIDE IZ SLUŽBE MORA HITRO KOSILO KUHAT KER JE MOŽEK DOMA ŽE LAČEN. POTEM MU MORA ŠE OPRAT IN ZLIKAT PA PRIPRAVIT VEČERJO IN ČE IMA SMOLO JE TISTI VEČER PRED SEKSOM ŠE TEPENA.HALO?????? KJE STE MOŠKI?????

  • 8. robert  |  23.12.2009 ob 00:30

    Hja, nimaš kaj. Življenje je trgovina. Eni se znajo cenit in prodat, drugi ne. Tu je še vprašanje vrednot in prepričanj… V članku ni napisano, da žensak največ stane takrat, ko se je treba ločit. Vzame otroke ter po zakonih ji pripada tudi večji del premoženja. Zračunajte koliko šele to stane. Kar se pa tiče tistih, ki so tepene, so pa še premalo, kajti same so si krive, da zbirajo neke “nevarne moške”. Naj jih imajo. Kajti videl sem, da če se je nekdo fizično stepel, je dobil odobravanje od ženskih pogledov. Take so potencialke za bunke. ;-) Si lahko mislite, da obstajajo tudi take. Ampak, verjetno je bila v otroštvu maltretirana in si misli, da si tudi kasneje to zasluži. Če to ne vidi, naj pada po štengah. Pa saj sedaj so taki zakoni, da ga lahko prijavi. Sicer so pa tudi take, ki moškega s svojim govoričenjem spravi čez rob.

  • 9. Plujem  |  23.12.2009 ob 01:00

    Plujem

    tanja – Seveda so tudi takšni moški, ampak tukaj se znova srečamo s tem, da nas drugi lahko izkoriščajo ravno toliko, kot jim pustimo, da nas. Vem, da se sliši kruto. In nekaterim je iz opisane situacije težko (če sploh) ubežati.

    Ta današnji post pa je napisan kot opomin tistim moškim, ki se pritožujejo, da ženske stanemo, hkrati pa sami odpirajo mošnjiček. Ker tudi teh je veliko.

  • 10. Plujem  |  23.12.2009 ob 01:05

    Plujem

    robert – Ne, ni napisano o ločitvah, ker tisto so druge sfere, drugačne okoliščine. Verjamem pa, da so tam cene najvišje. Pa ne samo denarne.

    Kar se tiče pa nasilja, pa ne bi rekla, da si ženske mislijo, da si zaslužijo. Bolj gre za podzavestne vzorce, po katerih se v večini nehote gibljejo. Žalostne so te zgodbe. Dostikrat tudi tragične. Še posebej, če so vpleteni otroci. Ne glede na to, kdo je storilec. Saj veš. Storilke so lahko tudi ženske. In tudi moški so lahko žrtve.

    Zakoni so bili pa že prej. Samo malo drugače pisani. Pa predvsem manj reklamirani.

  • 11. Žak  |  23.12.2009 ob 01:06

    Drage ste, bolj kot kurbe.

  • 12. Plujem  |  23.12.2009 ob 01:10

    Plujem

    Žak – Ti že veš, očitno. :D Lahko bi pa utemeljil to svoje dejstvo. :D

  • 13. Žak  |  23.12.2009 ob 02:10

    Ja: kurbo plačaš, pa imaš potem mir, ljubo pa moraš še cel dan prenašat :D Čas je denar :D

  • 14. ametist  |  23.12.2009 ob 06:11

    Težka debata za praznične dni, dneve obdarovanja.

  • 15. trpljenje  |  23.12.2009 ob 07:05

    Zelo dobro napisano. Sam se odločiš koga boš imel. Sicer pa sam svoji dragi nudim koliko je mogoče in se potrudim po najboljših močeh. Sama pravi da ji največ pomeni ljubezen in varstvo tako da upam da delam v pravi smeri. Trenutno je brezposelna,kar pa mene ne moti nikakor in sam zapolnim tisti del,vsaj financijski. Sicer pa ona kuha,pere,čisti,kar je nadvse hvale in občudovanja vredno. Mora prenašati moje muhe,moje slabe dneve,… Če maš osebo rad,boš pa še dal zadnji cent za njo.Seveda če je to prava veza in ne ona izkoriščevalska. Tako je vsaj pri naju dveh. :) :)

  • 16. tanja  |  23.12.2009 ob 07:13

    DRAGI ROBERT! GLEDE TEGA KAJ SI ŽENSKE ZASLUŽIJO NIMAŠ PRAV. JAZ SEM MAMA TREH OTROK(2HČERKI,1SIN)IN NA TO GLEDAM DRUGAČE KOT NEKDO KI JIH NIMA.PREDSTAVLJAJ SI DA TVOJO HČERKO V ZAKONU MOŽ TEPE!!! BI REKEL DA SI JE ZASLUŽILA? BI TE ŽENA RAZJEZILA PA BI JO PRETEPEL BI REKEL TUDI DA SI JE ZASLUŽILA? DAJ LEPO TE PROSIM NE KLOBASAJ NEUMNOSTI IN PRIZNAJ DA SO MOŠKI KI TEPEJO ŽENE OZ. PARTNERICE NAVADNE MEVŽE,KER SI NE UPAJO POSTAVITI OB BOK SEBI ENAKIM PA SE SPRAVLJAJO NA ŠIBKEJŠE.

  • 17. kokrkdaj  |  23.12.2009 ob 07:20

    No drage ženske, pa dovolite moškim, da ne skrbijo za nič…. Ker ste pač sposobne, da boste za vse same poskrbele, ker pač čisto vse zmorete in boste to tudi dokazale. Pa kaj boste dokazale. Čisto nič. On bo čisto zadovoljen in sploh opazil ne bo, da živi na vaš račun. Pač ne bo opravljal “ženskih” opravil in tudi v trgovino lahko gre ženska sama. Ker pač večinoma nimamo več takoimenovanih moških opravil, bo hodil samo v službo, pa zasluži si, da si v življenju kaj privošči in tralala… Tako, da takoj razdeliti delo, pa če tudi je samo žensko, ker moški na lov pač več ne hodijo.

  • 18. Špelca  |  23.12.2009 ob 07:32

    Stanemo toliko, kot si postavimo ceno – in zdaj sploh ne mislim na denar.

    K sreči pa smo si različni in na koncu trčimo skupaj taki, ki sodimo skupaj. Torej bodo tudi moški, ki preračunavajo, koliko jih ženske stanejo v denarju, dobili tako žensko, ki bo preračunavala, koliko je že dal za njo in koliko bo še moral dati.

  • 19. nevenka  |  23.12.2009 ob 07:33

    nevenka

    Meni je bistveno, da sama sebe vzdržujem. Tako sem vzgojena. Od moškega pa sem pričakovala vse kaj drugega. Saj ne pričakujem več.

    Ko bi mi materialne dobrine vsaj odtehtale, pa bi še imela izbiro. Ni, da ženske stanejo, moški dajejo lažje materialne dobrine kot pa srce. Celo sprejmejo jih, namesto srca, varnost jim pomeni največ. Morda so nekoč dobivali igrače namesto ljubezni. Kdo bi vedel od kod ta vzorec. Glave si s tem ne razbijam več. Nima nobenega smilsla.

  • 20. nevenka  |  23.12.2009 ob 07:41

    nevenka

    Aja, morda so moški sami krivi, da ženske delujejo materilastično. Težko je preveriti, koliko je moškemu do ženske, če zanjo ničesar ne tvega. Morda gre samo za merilo. Ženske smo deležne velike količine lepih besed, ki pa v večini primerov nič ne pomenijo. Če bi, bi se svet drugače vrtel.

  • 21. Chiara  |  23.12.2009 ob 08:29

    Uf, si me spomnila na eno nedokončano objavo tega poletja… dva meseca sem bila brez lastnih prihodkov in z možem sva se dogovorila, da lahko preživiva z njegovo plačo, zato naj svoje prihranke pustim za hujše čase. Daleč od tega, da bi ga morala za denar prosit… vsak dan me je vprašal, če rabim it v trgovino po hrano ali kaj drugega… pa sem tako stežka vzela tisti denar… Najbolj beden občutek je (vsaj zame), ki so odvisen od negoga drugega… počutila sem se kot nekoristno breme in sama sreča, da sem kmalu spet dobila svojo plačo! Ne morem si predstavljati, d bi celo življenje živela na račun nekoga drugega… vem pa, da je nekaterim to skoraj življenski cilj. In dokler bodo nekteri plačevali, bodo v biližini tudi tisti, ki bodo to izkoriščali…

  • 22. gonzo  |  23.12.2009 ob 08:35

    Že stari in prsastari starši so govorili,da “baba nekaj košta”. Torej to ni izmišljotina sodobnega časa.

  • 23. Sonček  |  23.12.2009 ob 08:58

    A nimate ponoči nič bolj pametnega za delat kot npr. spanje. Od nekdaj smo bili ljudje različni, vsak bi moral biti samostojen in neodvisen od svojega partnerja, samo v tem primeru je lahko pristna ljubezen in zaupanje, ne pa zaradi denarja. Nekatere babe so gnile na ven in znotraj pa jih dec gleda kot boga, na drugi strani pa pridna in delovna ženska pa jo dec ne ceni in mu je vse normalno. Kaj češ tako je bilo in tako bo še naprej. Loterija je spoznati sebi podobnega partnerja in z njim lepo zaživeti v slogi in spoštovanju. Ampak težko je zadeti 7 na lotu.

  • 24. Dario  |  23.12.2009 ob 09:07

    Torej vedno plačaš vsaj polovico ko greš ven z svojim na pijačo, hrano, stvari v trgovini, dopust, svoj avto si sama kupiš, za hišo si prispevala polovico, pustila bi otroka možu ob ločitvi in vso njegovo premoženje tudi? Se grem stavit da ne – če imaš normalno razmerje – če ga imaš. Kar se pa tepeža tiče pa ja, ogromna večina so si same krive, poznam dve take, ena je že pred leti imela največjo barabo v okolici, seveda jo je tepu ko bika, potem je šel v zapor zaradi svojih drugih grehov, kot so mamila, kraja, ostali pretepi, zdej si je našla še enega južnega, bolj jo tepe bolj ga ma rada. Druga je kelnarca, začela sta ko se je stepu v njeni gostilni, zdej je tedensko pretepena, ampak ga ima rada! :)

  • 25. Plujem  |  23.12.2009 ob 09:26

    Plujem

    Žak – Nehote se mi pojavi vprašanje, zakaj si potem ne bi izbral pač take “ljube”, s katero bi se razumela tudi preko dneva. Sploh pa glede materialnih preferenc.

  • 26. Plujem  |  23.12.2009 ob 09:30

    Plujem

    ametist – Te teme so realne. Sploh sedaj, ko nekateri zaradi obdarovanja pričakujejo gore in kopice materiala.

  • 27. Plujem  |  23.12.2009 ob 09:37

    Plujem

    trpljenje – Lepo je, da sta srečna. In res je. Za ljubljene bi dali vse, da bi jih razveselili. Čeprav, ko oz. če je potrebno zadovoljevati vse več materialnih potreb, ki niso nujne, potem je vprašanje o materializmu, ali vsaj brezglavem zapravljanju, na mestu.

    Če tvoja išče službo, ji držim pesti, da najde ravno takšno, kot si jo želi. :)

  • 28. anonimnež  |  23.12.2009 ob 09:38

    Samo en komentar na “16. tanja”. Mogoče sem jaz drugače razumel to, da si ženska, ki jo tepe partner zasluži. Razumel sem v kontekstu, da si zasluži zato, ker to trpi (prenaša). Ker če se ženska (ali pa moški, je vseeno) kolikor toliko spoštuje, potem tepeža ne bo prenašala, bi takšno razmerje končala, če ne na lep način, pa s pomočjo policije. Razmerje se da v 99,9% končati, vedno pa ostajajo izjeme, ko se takšno razmerje konča tragično. Drugače pa dobro napisan članek.

  • 29. Plujem  |  23.12.2009 ob 09:46

    Plujem

    tanja – Vsi, ki so v družini nasilni do drugega (moški do žensk, ali pa ženske do moškega; ali pa kdorkoli do otrok, ali pa otroci do staršev, ali pa otroci do otrok), to počnejo zato, ker se počutijo nadrejene, močnejše, ter ker jim to (žrtve) dovolijo. Vem, da se sliši kruto. Vendar na žalost tako deluje komunikacija. Seveda ni pričakovati, da bodo ženske/moški/otroci žrtve kar čez noč močnejši. Je pa za pričakovati, da se karkoli ukrene. Vsaj sčasoma.

    Verjamem, da je položaj ženske v takšnih primerih lahko videti brezizhoden. Ampak ni. Samo moč (žrtev) je potrebna. Če ne že zaradi sebe, pa zavoljo otrok.

    Življenje matere več otrok v samohranilstvu je kljub trdemu preživljanju iz meseca v mesec lepše in boljše, kot doživljanje nasilja. Pa tudi otroci razumejo položaj. Pa cenijo, da so bili zaščiteni.

  • 30. Plujem  |  23.12.2009 ob 09:49

    Plujem

    kokrkdaj – Popolnoma se strinjam. Delo je potrebno razdeliti. Ampak, če je to narejeno tako – klišejsko, potem ni pravega zadovoljstva. Biti mora spontano. Z obojestranskim zanimanjem.

    In nisem pisala o fanatičnih feministkah, ki hočejo dokazati celemu svetu, da zmorejo vse same. Temveč o moških, ki se stalno pritožujejo, koliko jih ženske stanejo.

  • 31. Plujem  |  23.12.2009 ob 09:51

    Plujem

    Špelca – Popolnoma se strinjam. Žalostno je pa to, da se jih večina tega ne zaveda. In se potem čez leta, ko bi partnerko/partnerja lahko utopili v žlici vode, sprašujejo, kam so gledali pri izboru.

    Je pa res. Vsak dobi, kar si zasluži. In tudi ceno si postavljamo sami. V vseh rečeh.

  • 32. buba švabe  |  23.12.2009 ob 09:52

    buba švabe

    Hja, desjtvo je, da ženske povečini padajo na slavo, denar in moč, moški pa na rit in joške. Iz tega enostavnega fakta vse izvira.

    Od daleč mogoče res zgleda, da ženska moškega stane in da se te ženske pravzaprav prostituirajo, ampak v bistvu je to najbolj normalno in naravno človeško obnašanje. Ženske so že od pamtiveka pičko raje nastavljale moškim z višjim statusom in v zameno pričakovale ugodnosti, ki jih ta status prinaša. Uspešni moški si pač za fukat dobijo drage kurbe zato, ker si jih lahko privoščijo, te ženske so pa na drugi strani ponosne, da so ujagale najboljšega kurca v mestu.

    Pa to ne velja samo za tiste na vrhu, ampak se prenaša po hierarhiji navzdol na splošno populacijo, samo da so nižje na lestvici kurci manjši in joške bolj povešene. Princip je pa isti. Moški ulovi “najboljšo” kurbo, ki si jo glede na svoj status lahko privošči, žensa pa da fukat in rodi otroke “najboljšemu” kurcu, ki je pripravljen kupit njeno pičko.

    Tako je to funkcioniralo že odkar smo bili še na drevesih in bo funkcioniralo še takrat, ko bomo spet tam.

    Lahko se pa seveda odločiš, da se ne greš te igre, ampak potem izpadeš čudak in luzer ali kaj takega…

  • 33. Plujem  |  23.12.2009 ob 09:55

    Plujem

    Nevenka – zelo dobro si tole povzela. Prav res je to. Lažje dati keš, kot sebe, svoje srce. Dosti staršev dela enako napako. In tisto o igračah bo po moje kar držalo. Odvisno je, kaj ljudje v otroštvu razvijemo. Kasnejše spremembe (v odraslem obdobju) so presneto težke. Oh, če bi besede pomenile. Če bi ljudje rekli res tisto, kar mislijo in verjamejo. Potem bi bilo vse lažje. Boljše. Seveda pri predpostavki, da smo naravnani pozitivno.

  • 34. Plujem  |  23.12.2009 ob 10:03

    Plujem

    Chiara – veseli me, da si dobila službo. :) Kar se pa tiče denarja za špecerijo, pa imam malce drugačen pogled. Najprej sploh to, da je hrana za oba, za v skupen “hladilnik”. Drugo pa je dana situacija. Ko je nekdo brez službe. To se lahko zgodi komurkoli. Ne glede na spol. Skrb za gospodinjske opravke je takrat sicer lepa gesta, ni pa vedno mogoča. Če recimo tisti, ki je izgubil službo, cel dan hodi po razgovorih, potem nima časa, da bi še vse ostalo opravil. In navsezadnje je lepo skupaj kupovati hrano za v hladilnik. :)

  • 35. Plujem  |  23.12.2009 ob 10:08

    Plujem

    gonzo – vsak (ne glede na spol) košta vsaj toliko, kot je lačen. :) In če so včasih lovili hrano zase, so jo potem morali za dva, ko so se poročili. Morda iz tega izhaja ta misel. Ampak to je za preživetje. Ne za luksuzno razvajanje. Kar pa je izmišljotina človeka; ampak ne od sedaj. Že stoletja nazaj se je s tem začelo.

  • 36. Plujem  |  23.12.2009 ob 10:16

    Plujem

    Sonček – strinjam se s tabo. Si povedal bistvo. In težko je najti nekoga, ki bo ustrezal v vseh karakteristikah. Ampak, če znamo prav gledati, potem najdemo. :)

  • 37. butec  |  23.12.2009 ob 10:25

    Ženske so drage.Že,ko se prvič vsedeta v lokal,kar pričakuje,da ji boš plačal kavo.Ne vem zakaj ?Zato,grem na kavo samo z mamo in sestro ! Mi ni treba nič plačati.Ko bodo,dosegle neko kulturno raven in same plačale svoj zapitek,se pa,mogoče kdaj vidimo.

  • 38. milenči  |  23.12.2009 ob 10:28

    ne stanem nikogar- nič. Četudi grem s kom na kavo, svoj del plačam. Pri drugih stvareh, ki niso toliko “otipljive”, pa se potrudim, da nikogar ne izkoriščam. Vsaj namenoma ne.

  • 39. NordStar  |  23.12.2009 ob 10:32

    Kadar gre žena z mano v trgovino, me nakup VEDNO stane vsaj 30% več.

  • 40. Plujem  |  23.12.2009 ob 10:34

    Plujem

    Dario – Vidim, da malce mešaš stvari. Najprej. V vezi se mi zdi (ob predpostavki enakega pogleda na varčevanje in zapravljanje) smiselno ustvariti skupni font. Za skupne stvari. Seveda pa ima vsak možnost tudi kupiti zase in si privoščiti reči, ki ga zanimajo, veselijo. Ampak po zdravi pameti, bi rekli. Brez kurastega šopiranja in kupovanja res nepotrebnih reči. In v trdni vezi. Ko takšne veze še ni, ima seveda vsak svoj mošnjiček.

    In če me že glih sprašuješ. Lahko plačam vse, pol, ali pa svoj del. Odvisno od dogovora in vabila. Včasih me tako tudi povabijo. Ob kakšnih praznovanjih, npr. Ali pa službeno. Svoj avto že imam. Ravno tako stanovanje. Otrok še nimam. Verjamem pa v idejo srečne družine, tako da upam, da se mi z vprašanji skrbništva nad otroki nikoli ne bo potrebno ukvarjati. Sploh pa otroci niso material, ki bi ga lahko delil. Če veza že razpade, je edino pravilno samo to, da se starša razideta brez vojne in ščuvanja otrok. Razdelita tisto, kar sta ustvarila skupaj. Razen, če finančni položaj komu omogoča, da odide brez deljenja vsega. Mi je pa popolnoma neumno to, da se deli tisto, kar si je nekdo ustvaril že prej, pred vezo, ki je razpadla.

    In ravno tako kot sedaj. Je bilo tudi prej. Ko sem imela več letno vezo. Sem skrbela sama zase in ko so mi prijateljice pripovedovale, kako od fantov zahtevajo nova oblačila v zameno za seks, se mi je to zdelo tako zelo neumno in otročje od njih. pa ne gre se za feminističen pogled. Temveč za to, da si od moških želim vse druga prej, kot materialne dobrine. Slednje si lahko kupim sama. Tisto, kar pa si želim od moških, pa denar ne more kupiti.

    Kar se pa pretepenih ljudi tiče. Je pa, kot sem napisala zgoraj, to podzavestni vzorec, ki ga zasledujejo, ker se z njim še niso soočili.

    Ti pa svetujem, da preden sodiš druge, jih (vsaj malo) spoznaš.

  • 41. Plujem  |  23.12.2009 ob 10:37

    Plujem

    anonimnež – hvala. :) Kar se tiče nasilja v vezi. Pa se strinjam. Se da. Sploh sedaj, ko je toliko vzvodov, ki so lahko v dobro pomoč. Še vedno pa je odločitev in moč na strani žrtve.

  • 42. Plujem  |  23.12.2009 ob 10:45

    Plujem

    buba švabe – odlično si napisal. :) Je že od pamtiveka. Ja. Ampak za ljubezen in srečo, ki ju išče večina ljudi, je potrebno več, kot iskanje največjega kurca :D . Čeprav jih večina to dojame šele kasneje. Po mnogih letih. Zaradi tega pa je toliko nezadovoljstva, pritoževanj in razhajanj.

  • 43. Razor  |  23.12.2009 ob 10:46

    Jest bi pa raje sedmo. Ženska, ki skrbi zate, pa bom že jest doma kuhal, pa čistil pa skrbel za otroke, sej me ne bo pobralo. Itak, mi je v zabavo kuhat.

  • 44. Plujem  |  23.12.2009 ob 10:50

    Plujem

    butec – Z veseljem drugim plačam kavo. Tudi tistim (moškim), ki hočejo s tem narediti nek point. :) Zapitkov (s tem mislim nacejanje z alkoholom) pa ne bi plačevala. In zakaj ti nikoli (vsaj tako sem razumela iz tvojih besed) mami in sestri ne plačaš kave?

  • 45. NoMercy  |  23.12.2009 ob 10:52

    mah … z ženskami je kot z nuklearko: po 25 letih vlaganja vanjo ne veš kaj bi z njo :) še frendi, ki bi ti jo, ko je bila še bejba polagali, se razgubijo :)

  • 46. Plujem  |  23.12.2009 ob 10:52

    Plujem

    milenči – saj je razlika med medsebojnim razvajanjem in izkoriščanjem. Če si to mislil/a.

  • 47. Plujem  |  23.12.2009 ob 10:54

    Plujem

    NordStar – zakaj pa? Kupita več špecerije? Različne stvari? Ali druge dobrine?

  • 48. Plujem  |  23.12.2009 ob 10:55

    Plujem

    Razor – to je druga kategorija. Moških. Takšni se ne pritožujejo/pritožujete, da ženske stanejo. :) Vsaj v večini verjetno ne.

  • 49. Plujem  |  23.12.2009 ob 10:57

    Plujem

    NoMercy – najverjetneje bi moral imeti pogovor sam s sabo. Zakaj si sploh vlagal? In smo spet tam. A veš. Pri ovoju. Ki preslepi tistega, ki vlaga (in izbira). :) Saj ok. Samo potem se ne pritoževat. :)

  • 50. proletarec  |  23.12.2009 ob 11:07

    hmm,,..spet eno razglabljanje na temo ubogih ženkic,… sploh tisti komentar pod 7.Tanja ..je krut,…. jaz cel dan delam,..naspim se za volanom ,..če se še prebudim živ,…pridem crknjen ob desetih ponoci domov;…ženka je doma že ves čas;…seks nimam pojma kdaj je nazadnje bil,…za nagrado pa dobim še kritiko…po dolgem in počez.

  • 51. NoMercy  |  23.12.2009 ob 11:09

    Plujem od kod pa tebi misel, da se prizožujem ?? :(

    Sem toliko egoist in imam toliko samozavesti, da vem v kaj sem se spustil na začetku :)

    p.s.: kaj tvoj nick pomeni: da pluješ (izcedke iz ust) ali da pluješ (kot npr. barka po morju)

  • 52. Plujem  |  23.12.2009 ob 11:15

    Plujem

    proletarec – ni bil ta post namenjen razglabljanju o bogih ženkicah. Temveč o moških, ki se pritožujejo. Je pa res, da so nekateri v komentarjih zašli v druge sfere. Ki so ravno tako delikatne. Ne glede na spol. Tudi moški so namreč lahko žrtve. In tudi pri njih je tako, da se to dogaja toliko časa, dokler to dopuščajo. Pa ne govorim o tem, da bi morali odgovoriti z nasiljem in nekoga pretepsti, da bi dokazali svoje. Temveč o tem, da jasno in suvereno postavijo meje. Žal mi je, da imaš tak ritem. Ti želim čim več počitka. Če pa si v avtu zaspan. Rajši ustavi na kakšnem parkirišču. Pa malo zaspi. Nuca. Pa še čas zase boš imel. :)

  • 53. Plujem  |  23.12.2009 ob 11:17

    Plujem

    NoMercy – če si napisal, da ne veš, kaj bi z njo…potemtakem mi je bilo jasno, da nisi zadovoljen s stanjem, v katerem si.

    Če veš, v kaj si se spustil. Potem pa super. :D

    Moj nick pomeni, da plujem, po življenju. Tako kot na morju. Ali reki. Gor in dol. :) Ne vem pa, kako lahko pluješ izcedke iz ust. Si mislil pljuvanje?

  • 54. Ales  |  23.12.2009 ob 11:48

    Prava veza v vsej polnosti zazivi sele, ko sta se oba partnerja pripravljena popolnoma predat eden drugemu, kar pomeni da se strinjata da kršita osebnostne meje eden pri drugem tudi, če se v nekem trenutku eden od partnerjev s tem ne strinja. Kar pomeni, da zapupaš partnerju, da on ve kaj je bolje zate bollje kot veš ti sam.

  • 55. Plujem  |  23.12.2009 ob 11:52

    Plujem

    Aleš – stinjam se s tem, da “prava veza v vsej polnosti zazivi sele, ko sta se oba partnerja pripravljena popolnoma predata eden drugemu”. S tem, da pa bi partner bolje vedel od mene, kaj je boljše zame, pa nikakor ne. Vsakdo zase najbolje ve (ali bi moral vedeti), kaj je dobro za njega. Je pa res, da nekateri ne prisluhnejo sebi ter se želijo nositi na lovorikah drugih. Nekateri celo pričakujejo, da se bodo drugi odločali namesto njih. To je seveda nesmiselno. Biti človek, (med drugim) pomeni tudi imeti sposobnost odločanja in tudi odgovornosti (za odločitve in dejanja). Tisti, ki ne zmorejo zase vedeti, kaj je najboljše za njih, imajo težavo. Sami s sabo.

  • 56. Ales  |  23.12.2009 ob 12:21

    hmmm…zenska cuti mosko srce priblizno 1000krat bolje kot ga moski sam. Moski pa lahko opazuje in vodi ženska čustva na način, ki jih sama ne bo nikoli zmožna. Ti mi povej kdo ve bolje? Pa tukaj ni mišljeno, da mi bo ženska izbrala kavbojke v trgovini jaz njej pa čevlje :)

  • 57. Špelca  |  23.12.2009 ob 14:13

    buba švabe: “Hja, dejstvo je, da ženske povečini padajo na slavo, denar in moč, moški pa na rit in joške. Iz tega enostavnega fakta vse izvira. …” hehe, skoraj vedno velja. Tudi tisto vmes napisano. in “Lahko se pa seveda odločiš, da se ne greš te igre, ampak potem izpadeš čudak in luzer ali kaj takega…”

    Ja, smo tudi čudakinje, ki se teh iger ne gremo – baš me boli njegova slava, denar in moč …

  • 58. Plujem  |  23.12.2009 ob 14:13

    Plujem

    Aleš – To, da lahko od drugih o sebi dobimo bistvene informacije, se popolnoma strinjam. Sami se dostikrat ne vidimo tako, kot nas vidijo drugi. Zato so iskreni pogovori najpomembnejši. Pa seveda zdravo podajanje kritike, ki je potem tudi zdravo sprejeta. Sedaj razumem, kaj si želel povedati. :)

  • 59. lordwales  |  23.12.2009 ob 18:34

    Branje tvojega res zanimivega posta sem močno skrajšal, ker je danes sreda, in ob sredah pišem nov štof. še predno pa napišem moram dobiti pravo idejo.

    Če se pa boš res slučajno odločila da greš v javnost, častim kavo ali sok. Ta ponudba pomeni popolnoma formalni pogovor. Ker kot veš, žensk trenutno ne iščem.

    Tudi če bo ostalo pri tvojem bloganju bo čisto po mojem okusu. Kot veš, gradim kariero.

    Sicer pa ženske stanejo tolko kot vložimo vanje, če vanje vložimo ljubezen in zaupanje je to ceneje.

    Tipkovnica ogreta – grem pisat nov štof.

  • 60. maty  |  23.12.2009 ob 18:53

    Ženske imajo nekaj kar moški potrebujemo. In tako kot v vsakem poslu je tudi v partnerskem odnosu tako, da tisti ki nudi nekaj kar drugi potrebuje to izkoristi. Moški smo se za reden fuk pripravljeni prodati. Dokler je fuk reden nobeden moški ne jamra (preveč), ko pa pride situacija, ko samo plačuješ dobiš pa ne, se jamranje stopnjuje, do točke, ko spoznaš, da bo treba ali nehat jamrat (ker te nihče več ne jemlje resno) ali pa spokat kufre in na bolj zeleno travo, ki pa sčasoma ravno tako postane siva.

  • 61. Plujem  |  23.12.2009 ob 19:09

    Plujem

    lordwales – če vložimo ljubezen in zaupanje, je to največ vredno. Veliko več od vsega, kar lahko kupi denar. Seveda, če je to sprejeto in vrnjeno tudi z druge strani.

  • 62. Plujem  |  23.12.2009 ob 19:14

    Plujem

    maty – z ženskega vidika lahko rečem, da se mi zdi imeti vezo samo zaradi rednega fuka, neumnost. V tem primeru je boljše imeti ljubimce. Če se že gre za potešitev potrebe. Da pa trava postane siva, pa smo krivi predvsem sami (skupaj s partnerjem). To je enako kot pri rožah. Še najlepše in najbolj trpežne ovenijo, če jih ne zalivamo zadostno. Če jih preveč, zgnijejo, če pa jih premalo, pa se posušijo. Treba je najti vmesno pot. Mi je pa zanimivo, kako moški vedno govorite o seksu tako, kot da ste vedno vi tisti, ki morate prostiti. :)

  • 63. Rado  |  23.12.2009 ob 19:22

    Res stanete Plujem. A nič zato, nekatere ste tega celo vredne.

  • 64. Plujem  |  23.12.2009 ob 19:50

    Plujem

    Rado – Pri čem pa stanemo?

  • 65. maty  |  23.12.2009 ob 23:29

    še nisem slišal, da bi moški odklonil seks, ker ga boli glava… še več, mene je včasih dajala migrena in seks je pomagal… in če moški vedno govorimo kako moramo prositi za seks… če nisem to samo jaz… potem je to verjetno res

  • 66. Plujem  |  23.12.2009 ob 23:33

    Plujem

    Maty – Verjemi, da obstajajo tudi moški, ki imajo manjšo potrebo po sexu kot ženske. Ali pa sem imela samo jaz to smolo in sem naletela na take. :) Drugače pa ja; orgazem je najboljše zdravilo za glavobol. Če je dosežen s sexom, je še toliko boljše. :D

  • 67. nish  |  23.12.2009 ob 23:37

    Blog s komentarji vred je en velik stereotip…ena velika bedarija. Ni čudno, da gredo odnosi k hudiču. /če bi se dalo jest denar, bi ga jedli.moški ali ženske.) Vsak ima pa poleg sebe točno takega, kot si ga je izbral. Kakršenkoli jamr zato odpade.

  • 68. Plujem  |  24.12.2009 ob 00:05

    Plujem

    nish – Zapis je bil napisan zato, ker nekateri moški stalno jamrajo, kako jih ženske izkoriščajo in koliko jih stanejo. Vsakršno jamranje pa je seveda odveč. Ker vsak izbira sam. Tako kot si tudi ti zapisala. Zato res ne vem, zakaj bi bil ta zapis oz. blog ena velika bedarija. Sploh pa se mi zdi daleč od stereotipa.

  • 69. Razor  |  24.12.2009 ob 01:02

    Jah no, sej moški tudi stanemo. Od obsedencev s športom, obsedencev s tehničnimi in ostalimi igračkami etc… Dva različna športa, a kaj ko eden brez drugega ne more shajati.

  • 70. Plujem  |  24.12.2009 ob 17:07

    Plujem

    Razor – življenje stane, ne glede na to, kako ga “furamo”. :) Za oba spola. Čeprav so nekateri bolj skromni kot drugi.

  • 71. Tadej  |  30.12.2009 ob 12:16

    Tadej

    Pomoje, pa se ne gre tukaj za izbiro toliko. Gre se za to, da vsaj moški kot jaz, smo pripravljeni narediti za žensko veliko, ampak pričakujemo, da bodo to razumele, in takrat ko se bomo pogovorili o tem kaj nekomu leži in drugemu ne, dalo dogovoriti. Imam pa seveda veliko dokazov, da ženske manj “pomnijo” in “cenijo” (se pravi samo v tistem trenutku ko to naredimo/kupimo/uresničimo za njih), kasneje pa seveda vse pade v vodo. Tako da ja, ženske nas stanete, seveda, če se niste sposobne dogovorit in ne da bi bile, kasneje užaljene, ker pač moški nekaj razume drugače, in pa tudi posredno stanete, se pravi vse tisto, kar delamo, da pridemo (dobesedno) do vas, smo pri vas ipd (bencin, čas) …

    Mogoče malce preveč subjektivno, ampak je vse res.

  • 72. Plujem  |  30.12.2009 ob 14:01

    Plujem

    Tadej – Navsezadnje vsaka stvar v življenju stane; če druga ne vsaj posredno. Če že ne materiala, pa vsaj psihičnega napora. Komunikacija pa je smisel vsega. V vseh odnosih.

  • 73. robert  |  30.12.2009 ob 14:05

    1. tanja, Fizično nasilje je za zaostale in primitivne. Tudi tisti, ki to dovoli je zaostal. Dandanes je problem, s katerim se spopadamo psihično nasilje oz. umetnost mišljenja. Ampak tisti, ki pa še niso premagal fizičnega nasilja, … naj ga imajo. Ne mi rečt, da se nič ne da narediti. Če drugega ne, se mu pove v njemu znanem jeziku. Plačaš tistim, ki so mu kos. Za začetek. Ali pa tvegaj, da postaneš nezdravo razvita. Ti in otroci. So pa odnosi zapletena zadeva za nekatere. Če je pa tu boj za moč, prevlado z nasiljem … Tu se pa vse neha. No za nekatere ne, se raje navadijo. Samo potem ne čivkat. Spopad, umik ali prilagodit. Sama preceni. Vsekakor sta pa za konflikt vedno potrebna dva.
  • 74. nish  |  30.12.2009 ob 14:13

    V popolnosti se strinjam z Roberovim komentarjem. Ni izgovorov za to, da kdorkoli prenaša nasilje. Zaboga…menda se imate toliko radi, da tega ne dopuščate.

  • 75. Plujem  |  30.12.2009 ob 15:25

    Plujem

    Najtežji je korak, ki pomeni izstop iz takšnega razmerja. Včasih je zato potrebna tudi roka drugega. Ampak, če roke žrtev ne prime, potem ji lahko nudijo deset, sto, rok, pa ne bo nič drugače. Bistveno je, kaj naredimo sami pri sebi. Najpomembnejša je moč, ki jo najdemo in zgradimo v sebi. Zato, da zmoremo narediti korak naprej.

  • 76. NoMercy  |  30.12.2009 ob 15:33

    eh, ko bi ženske kri, ki nam jo pijete obdržale in koristno uporabile vsaj za sebe :) — tako pa jo iztisnete iz sebe :)

  • 77. Plujem  |  30.12.2009 ob 15:53

    Plujem

    NoMercy – Saj veš. Toliko, kot dovoliš, toliko te pijejo. :D

  • 78. Tadej  |  30.12.2009 ob 16:04

    Tadej

    ja, in če ne dovoliš spet voda gori … … … ni izhoda, kakorkoli gledaš mora bit po žensko :)

    nešteto primerov slišal …

    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/08/19/drzna-teorija-o-srecni-zvezi/

  • 79. Plujem  |  30.12.2009 ob 16:10

    Plujem

    Tadej – Saj veš. Če nekdo pričakuje od tebe nekaj, kar ti ni fajn dati, početi, potem tista oseba zate ni prava oz. vredna tvoje pozornosti. Simple as that.

  • 80. Tadej  |  30.12.2009 ob 16:19

    Tadej

    Oh, ta oseba je pričakovala od mene vsake toliko časa, da ignoriram to ignoriram ono, kar počne. JA WTF???

  • 81. Plujem  |  30.12.2009 ob 16:23

    Plujem

    Tadej – Če tistih reči nisi mogel ignorirati, je bil čas, da greš naprej in najdeš srečo drugje. Pa vem, da se to sliši kruto. In ne, ne mislim, da je enostavno. Enostavno je reč, težje pa je to potem narediti.

  • 82. Tadej  |  30.12.2009 ob 16:30

    Tadej

    Res je, in to sem naredil. Mislim da sem dovolj odrasel da bom poslušal sebe in se prilagajal, logičnemu, racionalnemu.

  • 83. Plujem  |  30.12.2009 ob 16:38

    Plujem

    Tadej – Prilagajaj se najprej sebi, potem pa ostalim. Pa ne mislim na egoziem, temveč na to, da lahko drugim dajemo šele, ko smo sami zadovoljni.

  • 84. Jim Spence&hellip  |  22.02.2010 ob 22:01

    Jim Spence…

Komentiraj

potrebno

potrebno ne bo objavljen

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

Dovoljeni so naslednji HTML ukazi:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trackback na to objavo  |  Prijavi se na RSS komentarjev


 

December 2009
P T S Č P S N
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Kategorije

od 06.02.2010

tumblr visitor stats